Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 28 juni 2012

Torsdag

Just nu känns det skönt att det är sista arbetspasset för denna vecka snart.

Kom hem från gymmet för en liten stund sen. Gick förbannat halv bra.
Åkte på ett bakslag så det heter duga. Har en grov spänning i höger axel som gör att vänster blir helt fel i belastning och går inte ens att köra axlar över huvudtaget! Surt sa räven!
Så PT:n sa att bästa är ifall jag hittar någon tjock gubbe med jätte starka händer kan knåda bort det eller så blir det sjukgymnastik för min del. Men vi körde lätt och även då gick det halv bra. Så vi får se hur vi ska fortsätta nu.
Inte alls nöjd faktiskt!
Men blev 2 timmar på gymmet idag med så nu blir det mellanmål och dusch som står på schemat sen jobba!

(bilden säger nog mer än vad jag vill skriva)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar