Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 3 juni 2012

Söndag

Ska slänga mig in i duschen innan det är dags att dra sig till jobbet för ett natt pass. Hoppar in för kollega som är ledig.

Igår blev det aldrig någon uppdatering tyvärr, glömde helt bort det.
Var i Västerås med en kompis och åt lunch och var på Ikea. Köpte mig en symaskin faktiskt :) riktigt vuxet.
Igår kväll så åt vi och sen gick över till ett par kompisar och snackade skit och skrattade :)

Och idag har det vart sova länge och nu snart jobb.
Ska passa på att ta med mig träningsväskan och ta mig en tur på bandet imorn bitti tänkte jag :)
Träningsvärken är ju näst intill borta så :) helt galet att den satt i så länge som den gjort haha

Hoppas ni får en trevlig söndags kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar