Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 26 juni 2012

Såååå härligt!

Nyss kommit hem från gymet!
Är riktigt nöjd med dagens pass faktiskt. Ökade i vikter på framsida lår och i rygg.
Helt ärligt så blir träningen roligare och roligare nu. Även om jag haft ett relativt dåligt pass så vet jag att nästa gång går det bättre. Ju mer jag ökar i vikter ju starkare känner jag mig psykiskt oxå. Har ett PT pass på torsdag oxå och det ser jag fram emot nu.
Imorn står det kondition på schemat igen.
Min PT är min Gud just nu! :)

Har sagt till mig själv att denna vecka blir det tre styrke pass och två till tre konditions pass. Och hittills går det som planerat!
Nu blir det duschen och sen lunch. :)

Det här är en härlig dag, det känns i hela kroppen!

2 kommentarer:

  1. Glad för din skull! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för din kommentar hos mig, blev så glad att du hörde av dig för har läst här ett tag nu och blir så inspirerad av din kämpaglöd.
    Jag tänker börja 5aug på allvar och lutar åt pulver i början sen får vi se.
    Nu ska jag läsa vidare och titta gärna in fler gånger om du vill :)

    SvaraRadera