Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 8 maj 2012

Sista dagen i Krakow

Känns trist att vi ska åka hem ikväll. Men det har oxå vart en rolig kultur resa. Ligger i sägen på hotellet och inväntar mat dags nu efter allt spring på stan och på slottet. Var inne i den stora kyrkan som finns inne på slotts gården. Helt otroligt stor och maffig inuti. Efter turen där då gick vi vidare på stan jag och min man. Kollade lite och knäppte några bilder och kollade lite. Köpte en "gullig" souvenir som en kompis beställt av mig oxå :)
Fast annars så har inte vi själva köpt något speciellt i souvenirer till oss själva. Köpte salt igår från salt gruvan :)

Nä nu måste vi kila ner :)
Lägger ut två bilder från utsikten i klocktornet från kyrkan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar