Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 30 maj 2012

Mitt i veckan!

Sitter i solen på balkongen och dricker kaffe. Inväntar att gå till gymmet.
Ska köra ett styrke pass med min PT idag och det var ett bra tag sen jag gjorde det så hoppas hon ser någon förbättring sen sist :)

På tal om allt och ingenting.
Fy vad trött jag är på den här pollen säsongen. Först och främst är det jobbigt att vara ute, att jag blir trött av medicinerna och att det är så fasligt mkt i år. Kan känna att det sätter lite käppar i hjulet i min träning. Blir inte många långa promenader längre. Men så länge jag har astma medicinen till hands så går det iaf att gå 5-6 km.

Ikväll är det näst sista arbetspasset för denna vecka, fast jobbar nattpass på söndag visserligen. Men det blir en skön vecka nästa vecka. Jobb söndag natt, ledig måndag, jobba förmiddag tisdag, ledig onsdag och förmiddag torsdag och fredag :) jag klagar inte.!

Nä nu ska jag fixa lite innan gymmet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar