Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 18 maj 2012

I'm back!

Har insett att allt går inte att borsta av sig men bara för det så behöver man inte förtränga saker å ting för det finns alltid i bakhuvudet och det får man jobba med.
Det var precis det jag gjort idag! Efter dom senaste dagarna med tårar och negativ energi så fyllde jag på mina batterier och gick ut på en tidig promenad med grannen.
Det var något jag verkligen behövde känner jag. Solen sken och det blåste lite men det var promenad och prat jag behövde.
Jag kan känna nu efteråt att jag är full av energi och jag är glad! Nu ska inte detta försvinna!!

Ikväll blir det kalas tajm och det ska bli nice! Träffa goda vänner och ha det trevligt! Ladda lite mer energi med andra ord! Men nu blir det en tur till Eskilstuna, ska nog allt köpa mig en klänning som jag ångrar att jag inte köpte i onsdags!

Åh, jag är glad idag!!! :)

1 kommentar:

  1. Det kommer alltid perioder då man blir less, ofta blir det ju så att man då går in i en sån där negativ cykel! skönt att se att du tog steget ur den. och på vilket sätt! min Runkeeper har inte ens sett siffror större än 10.xx ;)

    SvaraRadera