Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 4 mars 2012

Nöjd helg tjej..

Har helt och hållet blivit besatt av min "nya" hobby.
Under denna helg så har jag iaf hunnit med en del. Och det är photopearls jag pratar om självklart.. haha.. Finns på panduro för dom som inte vet vad jag pratar om.
Jag kan verkligen sitta i flera timmar och hålla på med detta. Pärla efter pärla. Känns lite som om man vore 5-6 år och är på dagis eller nått fast denna gång så gör man inte grytunderlägg som man gjorde då.

Annars så har denna helg vart underbar. Det har vart underbart väder och ätit underbar mat.
Åkte hem till min mor i fredags och träffade alla mina syskon, okej det där fick det att låta som att jag hade hundra syskon men jag har två. Men har inte träffat någon av dom sen juldagen och inte heller min mor och hennes man så det var riktigt riktigt trevligt.
Under fredagen så åt vi och chillade mest. Pratade och filurade. Lördagen var det hälsans tecken för hela slanten. Min mor och syster körde ett cirkel-pass på gymmet, själv har jag ont i halsen så jag vill inte anstränga mig annars hade jag följt med. Men vi som blev kvar gick på en promenad och mötte dom när dom var klara. Och sen gick vi självklart en extra sväng så det blev lite mer än 10 kilometer. Men det var ett riktigt vår väder med strålande sol så det gjorde inget. När vi kom hem så grillade vi lite korv och njöt i solen. Åt nog den godaste korven ever, var någon lamm-korv dom hade hittat och den var lite kryddad. mums!
Sen vilade vi lite innan maten.
Det är alltid mysigt att komma hem till mamma och bli lite bortskämd. Man känner sig som ett litet barn och det var nog det jag behövde ihelgen för att ladda batterierna..

Kanske inte blev det mest intressanta inlägget nu. Men har vart så lugnt under dom senaste dagarna så vet inte vad jag ska skriva eller berätta för er som läser.
Men denna vecka som kommer (snarare börjar den runt hörnet) blir det ändring på schemat.
Ska lägga till promenader dom dagarna jag inte är på gymmet, för frisk luft dör man inte av haha!
Sen så blir det PT träning, klippning, gaddning och kryssning i veckan! :)

Hoppas ni haft en underbar helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar