Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 29 februari 2012

Våren, är den här?

Livet rullar vidare som aldrig förr...
Det är en vacker mening som upprepas i mitt huvud!


Idag har jag vart på kurs med jobbet. Det var riktigt lärorikt och skönt med lite miljö ombyte.
Så vi får se hur vi använder oss av det i framtiden av det som kursen handlade om.
Maten idag blev dessvärre inte som jag hade tänkt. Det var svårt att pricka in frukost nr2 och mellanmål eftersom lunchen blev sen. Men det är lärorikt att kunna lära sig vad man kan ta med sig för mellanmål när man inte har tillgång till kylskåp.
Eftersom rubriken säger något så måste man ju fråga sig själv. Idag var det ju ett underbart väder. Solen värmde otroligt skönt och vårkänslor spred sig i hela kroppen..

Imorn är det dags för ännu en tripp till kostrådgivaren. Dags för nya mått och hela köret, det kommer bli roligt. Så nu hoppas jag på positiva resultat. Jag har ju kämpat med min träning och min kost..
Men ändå lite nervös, har jag gjort rätt med kosten eller är det något jag gör fel där.

Provade ett par av mina gamla jeans imorse. Och tro det eller ej, jag kunde HA dom!
Visst är det skit som hänger över dom, men det är sånt som ska väck!

Jag är på gång! Och jag är lyckligare än någonsin!

1 kommentar:

  1. Va kul med jeansen! Vad tog du med dig för mellanmål då, jag tar gärna tips.

    SvaraRadera