Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 25 februari 2012

Tok härlig lördag!

Idag känns det som det har vart fullt ös med aktiviteter.
Vaknade två timmar innan klockan skulle ringa men det gjorde inte så mkt.
Efter frullen så städade jag och diskade lite. Sen fick vi besök så vi kilade vidare och käka lunch och tog en kaffe på mitt favvo fik. Riktigt trevligt!! :)
När jag kom hem så började jag med en ny photo-perl tavla men det gick så där efter jag var klar med första plattan, allt sket sig med klister arket så jag gav upp och kastade skiten. Jag har så dåligt temperament när det gäller vissa saker haha! Så får ta tag i det där imorn igen tror jag. Ska oxå beställa nya pärlor, såg att vissa börjar ta slut.

Sitter nu och väntar på att Anna ska fixa i ordning sig sen ska vi ut och äta hon och jag. Vi ska fira att hon tagit körkort :) var även med henne och hennes karl på bio igår och såg Hamilton. Den var väl så där, bra action scener iaf.

Har även vart inne på proteinbutiken och köpt nytt protein pulver, mitt var nästan slut såg jag igår. (där av bilden)
Och väl där inne så blir man boostad med tips och motivation att fortsätta träna. För hon som jobbar där inne är helt underbar! Tänkte nog träna imorn en stund, om mina blåsor på hälarna är okej, dom är vidriga och jag vill ha hål på dom. Men vi får se hur det känns imorn!

Hoppas ni får en super trevlig lördags kväll med massa skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar