Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 19 februari 2012

Söndag härliga ljuvliga söndag

Visst är inte söndagsvädret härligt eller ljuvligt men söndagen är ju jobb dag.
Och däremot sista jobb söndagen på åtta veckor.
Längtar redan till nästa natt omgång. Men som sagt åtta veckor kvar.

Ska strax slänga i mig mat innan det är dags att ge sig ut i skit vädret.

Träningsvärken börjar lägga sig nu, nu är det värst i magen. Men det är måndag imorn och dags för pass nr två med PTn! Lär kännas i varje muskel när man lyfter vikterna. Men det är värt det alla gånger. För jag menar, jag har muskler i kroppen, sånt som jag trodde hade försvunnit i min stora kropp under åren. Det är oxå elva år sen sist jag var hyffsat vältränad.

Har ni planer för söndagen eller blir det soffmys? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar