Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 11 februari 2012

Rätt låt/låtar?

Har väl gjort som alla andra under denna lördags kväll. Kollat på melodifestivalen. Så vad tycker ni? Var det rätt låtar som gick vidare till final och andra chansen?
Jag gillade låtarna som gick direkt till Globen men även top cats, jag blev ännu mer kär i dom grabbarna!

Igår kväll var vi över till ett par kompisar och drack ett par öl och snackade. Var riktigt riktigt roligt!
Och idag har det blivit lugnt och massa tv tittande. Detta är ju min söndag eftersom jag börjar min arbetsvecka imorn.

När jag vaknar imorn och har ätit frukost så ska jag planera min matsedel för dom två kommande veckorna. Fick så mycket olika recept med mig hem från kostrådgivaren och tips på hur jag ska lägga upp det på bästa sätt. Var även och shoppade nya skor och nya träningskläder :) så jag är en ännu nöjdare tjej!
Och på tal om ingenting så blev det en ny vägning igår innan vi tog tag i kost upplägget och faktiskt så hade jag gått ner 1,7 kg på två veckor :) med hjälp av att äta frukost och lägga till motion. Åhh jag är skit glad!!!!!

1 kommentar:

  1. Håller med dig. Dom som gick till globen var bra. Och adra chansen me... Hellre dom ärn Di leva ;)
    *asg*
    kram

    SvaraRadera