Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 27 januari 2012

Helg redan?

Det går fort när man har roligt eller som i mitt fall mycket att göra, roliga saker att göra.
Fast jag fick visserligen helg redan natten till idag :)

Tog mig en redig sovmorgon idag sen satte jag igång men att vika tvätt och dammsuga. Skönt att ha det gjort, sen har jag faktiskt latat mig.
Tänkte strax att gå och handla lite. Tacos är beställt hemma hos oss ikväll och lär bli en film till det.

Mötet hos kostrådgivaren var riktigt roligt och lärorikt!
Fick i läxa att jag ska börja äta frukost. Och det är något jag har riktigt svårt med, inte ätit frukost på mer än 10 år om jag inte sovit på hotell eller annat.
Så det är något som står högst upp på min prio lista nu!
Ska tillbaka om två veckor så ska jag få ett kost-schema. Jag är peppad för ett nytt liv, helt nytt liv jag kan följa livet ut!

Hur ser eran helg ut?

1 kommentar:

  1. Å jag älskar frukost mest hotellfrukost men även hemma med gröt smörgås ägg och kaffe :-) drömma går bra men oftast blir det bara gröt och kaffe för jag älskar gröt av alla slag.

    Kostrådgivare är det samma sak som dietist? Eller.....

    Själv kör jag igång med slankapulver 1feb ska blii skönt och min taktik i vår för att minska i vikt

    SvaraRadera