Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 6 december 2011

Tisdag tisdag tristdag!

Detta måste vara den sämsta dagen. Inte den sämsta för att det hänt något speciellt utan den bara suger ordentligt för att den är sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå tråkig och lång! 
Känns nästan som att man borde gå och lägga sig för att göra slut på detta lidande haha! 
Men de skulle vara skönt att komma i säng tidigt någon kväll. Blev ju inte direkt en tidig kväll igår. Somnade någon gång strax efter kl ett på natten. 
Så arbetsdagen kändes verkligen lång. 

Har setat och spånat lite i mig själv under kvällen. Och tror jag kommit fram till ett bra resultat. Men det får visa sig om ett par veckor tror jag. Här tänker jag inte stressa iaf. Detta kommer gå så jäkla bra och helt ärligt så känner jag mig peppad! Vet inte vart inspirationen kom ifrån. Men nu JÄVLAR!
Sommaren 2012 kommer bli den bästa! 

JAG VILL OCH JAG KAN!!!!!


3 kommentarer:

  1. Ja, det kommer verkligen gå så jävla bra!! :)

    SvaraRadera
  2. Oh jag ska börja på cambridge den 3/1, ska på möte innan de, men hur fungerar det, hur mycket äter man om dagen? var det mycket jobbigt för dig och hur funka det?
    kram!

    SvaraRadera
  3. Ja verkligen det jag behöver, en kickstart! Dels för att krympa magsäcken men också få bort sockerbehovet. Ville inte börja förens efter nyår för det känns som ett omöjligt uppdrag att ta sig an det i julmånaden, vill ändå kunna ha en normal julafton och inte sitta och glo på all julmat :) men är verkligen jättemotiverad. Mår bara allmänt dåligt i min kropp nu, har jojo bantat sen jag kan minnas, är 173 lång och väger 95, och målet är att komma ner till 70kg innan till i sommar!
    Hur funka cambridge för dig gick du ner mycket och hur länge höllt du på?
    Kram!

    SvaraRadera