Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 21 november 2011

Plus och Minus på listan!

Kom hem från jobbet för ett tag sen. Kanske en halv timma sen.
Så nu sitter jag här och glor runt på nätet och läser lite bloggar och så.
Men egentligen så väntar jag på klockan. Ska faktiskt gå en monster promenad som jag tänkt och planerat.
Men det blir inte den som jag hade tänkt mig, utan ska gå med en arbetskamrat.
Så det blir att först gå hem till henne och sen ska vi ut på spåret tänkte vi och det lär bli 5:an och sen när jag går hem så lär jag ta en längre väg hem bara för att! :)

Idag känns det som att jag kan gå lååååångt. Och det ska jag!
Ställde mig på vågen imorse. Det var mig inte en rolig syn. Det var ett plus på vågen!
Visst, kanske inte mkt men det är ju vägdag imorn. Men det kan bero på ett par saker som jag satt och tänkte på idag! Och jag gräver inte ner mig för det. Jag ska inte. Det är oxå mätnings dags imorn och det ska bli riktigt roligt! För jag känner själv att jag har minskat här och där!
Nog om strunt..
Nu ska jag byta om inför det roliga idag!

Ses senare ikväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar