Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 18 november 2011

Jag är fantastisk!

Efter igår så känner jag mig återhämtad.
Behövde verkligen någon som sa till mig att kämpa. Och det var min mor och underbara Jonna som sa åt mig. Och det tackar jag för.
För idag har jag verkligen gjort det som jag skulle göra.
Först så blev det 30 minuters träning på Wii Fit och sen tog jag mig en promenad på 7,4 km.
Och det är verkligen skönt att komma hem och känna att man blivit svettig!
Visst det låter ju inte jätte fräscht men det gjorde mig gott i själen.

Ikväll blir det bio med svägerskans dotter. Det ska bli mysigt!
Så som vi har pratat om det så länge och kvällen är här. Det gillas!

Tror att min största motivations källa just nu är min egen spegelbild faktiskt!
Och jag kan tycka att det är riktigt tråkigt att jag inte har fotat hela min resa. För jag känner inte riktigt själv av att jag gått ner i vikt så mkt som vågen visar. Jag ser inte det på mig själv. Jag är ju den som ser min spegelbild varje dag när jag klär på mig eller borstar tänderna och så.
Dom kläder jag märkt mest på är mina arbetsbyxor. Igår fick det bli ett skärp i dom, för det är inte långt kvar innan jag tappar dom! Och det glädjer mig faktiskt! För det är ett tecken på att det händer någe.

På tisdag är det dags för vägning och mätning faktiskt. Det ska bli spännande. Ska komma ihåg alla mått så jag kan rapportera dom. :)

Hoppas ni får en fantastisk fredag. För det ska jag ha! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar