Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 8 november 2011

Det blev så här istället...

Att det inte alls blev någon vägning hos konsulten idag! Men har bestämt mig efter att ha "pratat" med underbara Jonna på Facebook att jag vägde mig hemma.
Eftersom det var bestämt att det var idag jag skulle väga mig så bestämde jag mig helt enkelt att jag verkligen ville göra det, så det fick bli hemma. Sen får jag helt enkelt synka mig med deras våg.

Men resultatet var bra. Synd bara att man inte kan kolla fettet. Men det får jag ta nästa vecka. :)

Vågen stod nu på 87,0 och det är iaf -19 kg sen min start i augusti 2010!
Jag är stolt över mig själv. Det är 3,2 kg på två veckor.

Kommit på att det är dags för att lära mig att ta in komplimanger. Har så jävla svårt för det och tror att jag ska klara allt på egen hand. Men nej, det är ni där ute som peppar!

Hittade en bild på mig som jag såg ut innan min start förra året, tänkte lägga ut den. Men vågar man? VILL ni SE hur jag har förändrats?

Nu sova! :)

2 kommentarer:

  1. Myyyyyyyyyyyycket bra jobbat!!
    Grattis!

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig!!
    Före/efter bilder är alltid roligt att se! :)
    Vi kanske kan boka in en fika nästa vecka?
    Kram!

    SvaraRadera