Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 9 november 2011

Bilder! före tills nu..

Har länge tänk att lägga ut bilder på min utveckling i min vikt kamp. Men aldrig haft mod till det. 
Men nu efter många tankar så har jag bestämt mig. Jag ska visa er hur det har gått. 
Och på 15 månader så har det hänt mycket vill jag lova. Och det tog mig tid att inse det oxå. 
Det är svårt att se själv oftast hur går eftersom man ser sig själv varje dag i spegeln. Men det var då förra veckan jag fick se en bild från våren 2010 som jag verkligen såg och insåg. Jag ville gråta och tårarna var bra nära att rinna längs kinderna. Jag vill aldrig mer se ut som jag gjorde då. Och det blev en riktig spark i min bak! 

Men vad tycker ni? 

Våren 2010
  Vad tycker ni? 
Hösten 2011

Vet inte om det syns på dom här bilderna eller om dom är dåliga. Men jag börjar faktiskt se min haka och mina nyckelben. Fick till och med gå och ta bort länkar på min klocka idag då jag inte längre orkade med att den gled omkring handleden som den själv ville.
Så det är ni som avgör, bu eller bä?. :) 
Men det är iaf 19 kilo emellan dom bilderna!

1 kommentar:

  1. Jag tycker du är fantastiskt fin på båda bilderna!
    Fast det är klart det är skillnad! :)
    19 kilo är så jävla grymt therese, HEJJA!!!
    KRAM!

    SvaraRadera