Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 15 november 2011

Äntligen 20 kg borta!

Tisdagar är alltid bra.
Inte bara för att det vägningsdag men annars oxå. Då har man ju redan startat veckan och det närmar sig till helgen. Fast tisdag är ju nya måndagen.

Vaknade tidigare än jag hade förväntat mig. Vaknade klockan åtta! Det är surt när jag ställde klockan på kvart över nio. Men det var bara kliva upp.
Passade då på att träna en halvtimma på Wii Fit :)
Och sen klockan tio så mötte jag upp Jessica för en timmas promenad. Och det var riktigt härligt. Solen sken och svetten rann. Jag gillar´t! Nää jag älskar´t!

Men då var det till vägningen! Man hoppas alltid att vågen ska vara sin vän innan man kliver upp på den och dom där sekunderna innan är rätt jobbiga. Förstår inte varför. Det har ju gått så bra för mig nu!

Så vad sa vågen då? 

Mot alla odds som jag trodde var emot mig så blev detta en skit bra dag!
Vågen visade mig -1,6 kg!! Och det mina vänner, det är så underbart att se!
För nu har jag lyckats med att komma under 20 kg (till och med 20,6 kg)
jag ska aldrig mer väga över 100kg igen!!
jag ska aldrig väga över 90 igen!!
Så är det bara!

Nu ska jag fixa mig innan det är dags för mig att bli hämtad för Twilight Maraton på Heron City!

1 kommentar:

  1. Visst är -20kg en helt underbar känsla?! Stort grattis och superbra jobbat! Heja, heja!

    SvaraRadera