Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 12 oktober 2011

Urladdat batteri!

Det känns lite som att jag har ett tomt batteri inom mig. Trött och seg och lite hängig.
Idag till exempel så skulle jag städa lite hemma, var det tänkt iaf.
Men la mig på soffan och vilade en stund efter jobbet och vips så vaknade jag av att mobilen ringde och klockan var strax efter sju på kvällen! Så det blev lite mat och en film och nu ska jag slänga mig i sängen för ännu mer sova. Och sova har inga problem med :)

Men imorn blir det nya tag med städningen. Det lovar jag! Och så lovar jag lägga upp bilder från våra två utlands resor.

Föresten, på tal om allt och ingenting. Under den här tiden som jag haft ett uppehåll med Cambridge dieten så har det gått åt skogen. Vågen visar uppåt och socker beroendet är tillbaka. Men jag har sagt till mig själv att den 18 oktober så börjar jag om på ren kur (endast shakes) och kommer att gå in för det sten hårt. Det har blivit alldeles för mkt glass, chips, läsk, alkohol, skräpmat och godis. Svårt att motstå allt det goda men snart är det slut på det och dags att börja slita igen.
Slita för mitt eget välmående!

God natt mina vänner!!

1 kommentar:

  1. du kommer fixa det!!! drick vatten när du känner sug eller ta en frukt, bättre än det onyttiga söta. men inte bra om man äter för mycket av det.

    SvaraRadera