Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 11 september 2011

underbart att det är söööööndag!

Idag är det äntligen söndag.
Vet inte varför jag riktigt längtar mer än alla andra söndagar.. eller? Joo jobbar bara två dagar denna vecka. Måndag och tisdag, sen är jag ledig onsdag och sen bär det av till Arlanda på torsdag! :)

Helgen har vart underbar faktiskt. Helgen började för min del i torsdags eftersom det var kryssning. Men det är oxå där som jag kände att mitt matintag spårade ur. Har vart dålig på att ha koll på vad jag ätit och hur många shakes jag tagit. Men har ändå försökt tänka någorlunda på vad som åkt in i munnen. Drack inte ens mkt på kryssningen, delvis för att min mage sa ifrån. Så nu jävlar måste jag vara toookigt noga imorn och halva tisdagen eftersom efter jobbet på tisdag är det vägnings tajm igen! Och det känns som inget minus denna gång. Fast egentligen så känner jag inte så mkt för vågen. På någe sätt så lockar det mer att veta hur mkt fettprocenten har gått ner. Den är ju det man märker på kroppen. Det är ju både vikt och fett som försvunnit från min kropp. Det är ju inte för inte jag gått ner 17,6 kg sen mitten av augusti förra året. Eller hur? 

Kom hem från syrran vid sex tiden så vi gick hem med grejerna och gick och grillade oss i solariet en stund. Till och med min man hängde med idag. Nu började det faktiskt synas att jag fått lite färg på min bleka kropp. Och det känns som en bra början så jag kanske inte bränner mig det första jag gör när jag kommer ner till Thailand. Men satan vad fräknar jag fått.. :)

Nää kanske inte den roligaste uppdateringen, men fått ur lite från skallen iaf.

1 kommentar:

  1. Åhhh vill och MÅSTE åxå ta tag i solningen igen. Man känner sig ju så mycket snyggare med lite färg!

    SvaraRadera