Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 14 september 2011

Nu är det klart!

Nu är väskan packad. Med förmodligen för mkt men det spelar ingen roll. Åker ner med en väska och sen köper vi en till där nere. Ingen större fara på taket :) har även lagt fram det andra och lagt fram kläder som jag ska åka i.
Så nu är jag redo :)

Nu blir det sova!
Man måste ju orka med alla fjärilar man kommer ha i magen i morn. Dom som inte flyger omkring i magen redan!

Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Ha en underbar resa!

    SvaraRadera
  2. ooh lycka till ovh ha en super resa! unna dig ngt roligt där nere! vi andra fortsätter att kämpa i kalla sverige ;)

    Bada massor från mig och gör inte som jag gjorde o vara för blyg för att ta på sig badkläder!!!
    kram

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig! Hoppas du har det bra!
    kramar

    SvaraRadera