Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 12 september 2011

Något som ropar på mig!

Det är sängen som ropar!
Har tvättat hela kvällen. Ville få bort så mycket som möjligt nu innan vi åker så råkade bli 6 maskiner. Hämtade nyss en omgång torr tvätt och resten får min man ta när han slutar jobba i natt.

Imorn ska det vara vägning.
Men jag känner att jag struntar i den. Allt för hög ångest inför den och har inte den roligaste veckan heller. Så jag hoppar denna gång och tar det när jag kommer hem från Thailand. Min motivation har inte vart på topp dom sista dagarna heller så..
Ni är jätte rara som stöttar mig och skickar ur gulliga kommentarer och så, men känner att jag måste kämpa mig ur min svacka innan jag tar tag i allvaret. Vet att motivationen finns där ute, har bara tappat fästet!

God natt mina vänner! Ni är guld, allihop!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Nu när zacharias kommer igång med dagiset på riktigt så kan jag ju mycket lättare gå till gymmet eller gå långa promenader, jag har spanat in några roliga gympass som kan få en att hålla motivationen uppe :D

    SvaraRadera