Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 4 september 2011

Mysiga söndagar

Jag älskar verkligen söndag. Det är den ända dagen det är helt värt att ligga på soffan och inte göra nått!
Och det gjorde jag på förmiddagen, passade på att kolla klart på dom få avsnitt jag hade kvar på glee.
Och shit vad jag älskar den serien!

Har oxå pulat med bilen. Eftersom bilen inte ville starta i fredags så satte vi dit en batteri laddare igår och idag startade den så vi åkte typ 10 mil så den fick ladda upp sig ordentligt.
Sen åkte vi till Johan och Annas lägenhet så vi kunde städa klart den och det tog inte lång tid.
När vi väl var klara så åkte vi och handla mat.. Usch idag så åt jag faktiskt några pommes :(

Nu kollar vi på Idol :)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar