Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 6 september 2011

Mys regn!

Kom hem från jobbet för ca en halv timma sen. Regnade fint när vi började gå men efter ett tag började det nästan ösa ner. Så det blev att hänga upp kläderna när man kom hem :)
Satte mig på balkongen när jag kom hem. Älskar ljudet av regnet :)

Imorn eller det blir idag eftersom kl är över tolv, så är det dags för vägningen igen. Tisdagar är en bra dag liksom.
Och denna vecka vill jag verkligen inte att vågen ska stå stilla. Vill ju hänga med på utmaningen som jag och ett par tjejer håller på med. Men jag tror den visar minus iaf. Det känns så iaf :)
Men det får jag berätta om när jag vart där.

Föresten, jag har ju gjort om min blogg och vad tycks?
Har även skrivit upp alla vikter jag gått igenom från start och olika datum, är det kul att följa?
Säg till om ni vill ha något mer att läsa om! Vill du inte skriva i en kommentar så mejla mig gärna.
mittnudirekt@gmail.com

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Jasså har ni fått regnet nu?
    Här skiner solen idag, men igår vräkte det ner hela dagen.

    Håller tummmarna på MINUS! Men det tror jag!
    Hur gick det?
    Nyfiken...

    Fint du gjort om din blogg!

    SvaraRadera