Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 3 september 2011

Härliga lördag.

Idag har jag vart duktig. Det känns som det iaf :)
Var och solade solarium med Evelina runt ett tiden och efter det så har jag hjälpt Anna och flyttstäda. Har lite kvar till imorn sen är hon färdig :)

Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig. Ska iväg på middag. Kräft kalas typ. Jag var smart nog att gå ner till Konsum och köpte mig en burk med kräftstjärtar som jag sedan ska väga och avocado. Det får bli min mat :)
Tar även med mig så jag har en till shake så att jag får i mig alla tre.

Fick en fråga ifall jag aldrig fuskar.
Och självklart har jag gjort det. Men har nog aldrig haft självförtroendet att skriva ut det, känner mig dålig och svag i min kamp. Jag gör det ibland direkt efter jag vart och vägt mig för att ha en hel vecka på mig tills det är dags igen.
Hur känner ni när ni har fuskat? Om ni fuskar vill säga. Och hur går det för er i vår gemensamma kamp? :)

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Gött med kräftstjärtar!
    =)
    LÅter som en händelserik och bra Lördag!

    KRAM och pepp

    SvaraRadera