Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 27 augusti 2011

Stockholms helg!

Jajjemän, är i noll-åtta regionen.
Det är ju Stockholm inkbash nu i helgen och det är ett måste mina vänner :)
Älskar man tattoos så gör man och en mässa är grymt bra inspiration.
Så idag har det även blivit lite shopping. Nya legins, träningsbyxor, örhängen, hårsnoddar och en tjocktröja :)

Känner mig fortfarande jätte taggad att gå ner i vikt och det känns underbart är ju tack vare er läsare. Och det känns skönt att vi kan stötta varann oxå för vi klarat det utmärkt med hjälp av varann eller hur tjejer?

Det känns fortfarande som att jag fuskar varje dag när jag äter. Även om hundra gram inte är mycket och inte ens smakar gott (ärligt!)
Och man är ju inte ens hungrig heller!
Det är kanske det som är värst. Att äta mat när man inte är hungrig, för det är mkt mkt lättare att dricka en shake när man inte är hungrig.
Hur känner ni som äter och dricker shakes?

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. ångest kommer lätt när man börjar äta men du gör helt rätt!!! ät även om du inte är hungrig i de små mängderna så håller du igång fettförbränningen!!!

    Jag äter bara 3 shakes om dagen så jag blir lätt hungrig ibland om jag väntat för länge men då tar jag massa vatten, och ska köpa fibertabletter, de har varit slut på alla apotek!

    jag måste börja äta lite snart... har du tips på bra grejer på 100g?

    KRAM

    DU ÄR SÅÅ DUKTIG!

    SvaraRadera