Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 25 augusti 2011

Jag + Cambridge kuren = sant

Skål då alla :)
Frukosten blev lite sen eftersom jag tog en sov morgon! Ska jobba över i natt så behövde sova. Idag blir det arbetstid mellan 14,30-06,00 :)
Provade kakao och mint, hur god som helst.

Ska snart sätta igång att göra min första upptrappnings måltid som jag ska äta på jobbet. Blir lax bit och hackad spenat.

Tack vare er läsare så kommer jag verkligen inte tappa motivationen att gå ner i vikt :)

Jag + Cambridge kuren = sant!

3 kommentarer:

  1. Va bra att det funkar bra och att det går framåt :)

    /Kim

    SvaraRadera
  2. Härligt att du gillar den det gör jag med fast i slankaversonen

    SvaraRadera
  3. Du är DUKTIG! jag fattar vad du menar med att det känns som att man fuskar, tycker också det! men det är inte mycket kcal man får i sig ändå!

    tänkte passa på o berätta att www.motsmalajag.blogspot.com behöver mycket stöd, hon ska gå ner från 123, hon har lite jobbig tid nu i början och jag tror vi kan hjälpa henne! hon är med oss i 30dagars kuren!

    Annars tycker jag du är skit duktig och kul att läsa din blogg när det går så bra!!!

    KRAM

    SvaraRadera