Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 29 augusti 2011

Ännu en dag på Cambridge kuren.

Varför är jag så torr i munnen fast jag dricker så mkt vatten?
Är ni oxå det? En skit jobbig känsla!

Idag är en väldigt seg måndag.
Visst så kom jag inte i säng förrän klockan nästan slog ett i natt men jag är inte speciellt trött, det är klockan som är trött idag.

Imorn är det tisdag och ännu en vägning. Men imorn ska även måttbandet fram för första gången sen jag skrev in mig. Och det ska bli riktigt spännande! Men tyvärr så tror jag faktiskt inte att det kommer ha hänt så mkt på vågen. I och med att jag börjat att äta hundra gram protein så känns det inte som att man går ner i vikt. Men vi får väl se :)

Förlåt för att jag inte har svarat på era kommentarer under dagarna som varit, har haft fullt upp och endast bloggat från mobilen. Ska sätta mig ikväll med det.

Hoppas alla har fått en kanon start på den här veckan! :)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar