Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 31 juli 2011

söndag söndag och åter söndag!

Det har faktiskt vart en helt underbar dag idag..
Älskar söndagar på någe sätt.
Dom är slappa och lata och man får göra vad man vill på dom! Älskar´t

idag har vart en sån där totalt perfekt dag! Vaknade faktiskt rätt onödigt sent eftersom jag ska jobba förmiddag nu i veckan men jag la mig på soffan och chillade framför en film och käkade lite glass tills Klas vaknade.
Sen åkte vi till Evelina och Robert och fikade, fick passa på eftersom dom åker utomlands imorn bitti..
Och det blev en del prat och skratt som vanligt.
Passade på att åka och handla lite mat eftersom vi hade bilen ute på vallning så det blev lite av varje i vagnen.

Efter maten så la jag mig på soffan och kikade på en film som jag velat sett ett tag nu och när den var klar så gick vi på en promenad längs vattnet och pratade om allt möjligt.

Fast det roligaste och bästaste idag var nog att vi betalade resan till Thailand! Så nu är det bara att vänta på att dom här 46 dagarna ska gå fort.. Och det tror ja verkligen att dom kommer göra! 

Känns inte som det blev de bästa inlägget, men jag skriver ju ändå för en gångskull från en dator, det var ju ett tag sen.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar