Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 3 juli 2011

Söndag igen!

Eftersom det inte har velat att jag bloggat via mobilen den senaste veckan har jag inte ens orkat starta datorn i värmen.
Men nu är det söndag som gäller och idag är det bio på schemat med Mimmi :)

Men kan ju berätta vad som hänt i helgen iaf.
I fredags så var vi barnvakt åt Klas systers barn mellan 9 och 15. Då blev det bys och lek i värmen och lite glass så klart :) och efter jag lämnat busfröet till mormor så träffade vi upp Anna, Johan och Henke för att äta innan vi åkte till Borlänge till peace&love festivalen.
Efter ca två timmars sömn så fick vi busfröet tillbaka för ännu en dag med fullt av bus. Oj så underbart roligt det har vart den här helgen! Ångrar ingenting! :)

Nu blir det en dusch så jag kan åka sen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar