Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 5 juli 2011

Snart dags för sängen..


La mig nyss i soffan. Tänkte kolla på något avsnitt av Gossip Girl som vanligt. Nu när jag är på säsong fyra så känns det som att jag snart inte kommer ha något att kolla på snart. Vet inte ens hur många säsonger det finns av serien heller. Haha!
Var riktigt trevligt hemma hos pappa och styvmor. Vi grilla korv och snacka om allt mellan himmel och jord. Länge sen man gjorde det.. Kanske bestämt är för att man börjar bli lite vuxen.. Haha!
Föresten, köpte igår en sån där grej som får sitt hem att lukta gott. Man sätter den i eluttaget. Satte den i vardagsrummet och det luktar gott i hela lägenheten.. Hur mysigt som helst.. Vem gillar inte att det luktar gott i hela lägenheten när man kommer hem från jobbet? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar