Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 26 juli 2011

Mys!

Var hemma hos min mormor och morfar i söndags. Vi fikade och pratade i flera timmar. Var jätte länge sen jag var där och det var jätte mysigt. Frågade hur länge dom hade vart tillsammans, och båda titta på varann och funderade en liten stund. Mormor log och sa 50 år blir de i år. Jag kunde inte fatta riktigt, 50 år är ju hur länge som helst! Passade på att fråga hur dom stod ut och om dom inte tröttnat på varann, men då skrattade mormor bara och sa; nä inte tröttnat men mord.
Dom är bra söta dom där två!

Äntligen en ny vecka.
Jobbet gick rätt fort faktiskt. Äntligen en eftermiddags vecka!
Fast jag längtar redan till helgen. Då ska vi till Klas stora syster i Värmland och hälsa på.
Och jag ska få gosa med Elsa. Vår gamla katt. Fast gamla och gamla det är ju snart ett år sen vi var tvungna att lämna henne där. :(

Nä snart sova bredvid fyllot som tappa sin iphone i toan idag ( läs igår )
Så han lärde sig nog att man inte ska prata i telefon när man ska på toa när man druckit öl en hel dag.. Hahahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar