Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 16 juli 2011

Helg

Skulle blogga och lägga ut den här bilden i torsdags, men eftersom jag bloggar via mejlen från mobilen så ville det inte. Och tog reda på varför idag. Mitt konto har blivit spärrat eller oxå kapat. Men har kontaktat supporten nu. Men har nu fixat en annan mejl :)

Bilden är från i torsdags kväll utanför sovrummet. Den vackra himlen fick mig att le innan sömnen jagade mig en aning..

Igår var de ju fredag, äntligen fredag. Och det var klart det skulle regna när man skulle gå ut till bilen på morgonen. Till bilen som inte ville hoppa igång ens! Så en promenad till jobbet fick de bli och så fick jag hjälp efter jobbet med att starta igång. Jag har en underbart snäll svägerska! På kvällen gick vi över till Alex som fyllde år, men jag stanna inte så länge utan jag åkte till min gamla håla Torshälla och umgicks med gamla vänner :) många minnen skrattade vi åt iaf och det var kul att träffa dom man inte träffat på mer än ca fyra år.

Idag så var vi på handledar utbildning på körskolan min man och jag. Han har ju inget körkort så nu kan jag vara med att bestämma att det verkligen är dags för det.
Efter den så bestämde vi oss för att strunta i Sthlm som vi hade planerat och åkte till Västerås. Skulle till Ikea men efter att ha vart inne på MediaMarkt, Biltema och Nisses så orkade vi inte ens gå in på Ikea så vi åkte hem istället. Men lite shopping blev de allt. Tänkte lägga upp bilder på de imorn :)

Men nu ska vi gräva ner oss i soffan tror jag allt och kolla på film :)
Hoppas ni får en mysig lördags kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar