Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 22 maj 2011

Underbara söndag!

Finns då fan inget bättre än söndagar. Man får ligga och fisa i sina ful kläder och älska livet framför tvn nerbäddad i soffan :)

Klas låg och sov till typ fyra så jag hade många timmar själv framför tvn så jag fick kolla på precis vad jag ville.. Det är aldrig fel!

Men efter jag och Klas hade ätit tillsammans så drog jag av mig mina ful kläder och tog på mig något annat och sprang ner till hamnen för att träffa Katrin och Oskar. Var en toppen mysig promenad vi gjorde. Det hoppas jag det blir fler av snart!

Nä nog dags att ställa klockan och ta fram kläder för morgon dagen! Plus att jag ska till tandläkaren imorn och dra ut en tand så behöver ju ladda mentalt!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar