Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 7 maj 2011

Jag ger nog upp den där listan! Så svårt att komma vidare i den så jag ger upp, för stunden, för evigt vem vet? 
Känns som jag vill skriva så mycket annat utan att bryta upp i listan och sen... Skit samma nu är den över just nu! 
I går gick jag på min 10 dagars ledighet. Hur fantastiskt är inte det? Så igår åkte vi till kungens kurva. Tog en kort tur inne på Ikea och åt vi på heron city. Sen blev de film kollande hela kvällen sen. Lite i min smak faktiskt och en toppen bra start på semestern :) 
Idag eller typ snart blir de lång promenad och sen ringa till mannens syster dotter som ville sova här ikväll. 

Vad ska ni gör idag/ikväll? 

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. just nu tar vi det lugn efter tommys födelsedagsfirande med släkten :D vi får ta och ses nu när du är ledig! du får gärna komma ut hit om du vill gå långpromenad och ligga i solen :D

    SvaraRadera