Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 31 maj 2011

Att det ska vara så svårt att sova?

Känns nästan tragiskt att jag inte kan bli trött.. hade i mina planer att jag skulle gå och lägga mig senast kl ett så jag orkar imorn.
Men icke då, känner mig inte ens trött.
Men har oxå märkt av att jag sovit väldigt konstigt mot vad jag brukar sova. Alltså jag sover mkt mkt mindre timmar än vad jag normalt gör.
Men nån dag blir det väl ordning på torpet.

Satt och funderade lite nu på natt-kvisten ifall jag ska börja med ett nytt avsnitt i bloggen.
Det kommer handla om något som jag inte hade tänkt skriva om från början, men känner samtidigt att det kunde hjälpa mig på traven. Kanske blir lite mer sporrad av det, om jag får respons snarare.
Men det kanske inte är en intressant läsning om min kamp mot vikten. Jag tycker det är intressant att läsa andra bloggar som handlar om det, alltid kul när folk lyckas att nå sina mål men även kul att läsa om kampen att nå sina mål.
Det är ju alltid lättare att kämpa när man har någon som klappar en på axeln när man känner att man håller på att ge upp, för just nu har jag bara mig själv som kan klappa mig på axeln och det har jag inte gjort på ett tag.

Så vad säger ni som läser? Skulle de vara kul att läsa?

1 kommentar:

  1. det får du gärna göra! vi kommer ju att börja träna så då får du ju ännu mer att skriva om! :D det är jättefint här inne!

    SvaraRadera