Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 4 mars 2011

8.

Mina passioner.

Jaa de må jag säga att det är många, men det är ett par stycken som jag verkligen lever för. Kanske på mitt eget lilla vis. Men det är en stooooor del i mitt liv. 
Böcker, Böcker, Böcker och film det ä mitt liv det.
När jag väl är inne på att läsa så är det verkligen det ända jag gör dagarna i ända. Hör inte telefonen när den ringer och jag ringer inte till någon heller. Jag stänger in mig i bokens värld till 100%

Jag är en periodare när det gäller att läsa. Men när jag väl gör det så kan det lätt gå åt fem böcker i veckan. 
Jag är allätare när det är böcker faktiskt, men dom ska fastna för mig i vad det står på baksidan på boken eller vilken författare det är. För mig brukar det inte hjälpa att en vän säger att boken är bra. Läser mycket romaner, deckare och biografier.

Film är oxå en passion i livet. Jag kollar på mkt.. kan mycket väl bli två filmer om dagen. ( jag vet, jag är en mupp ) Men det är oxå mycket som jag inte kollar på inom film. Jag hatar scifi (stavas de ens så?), kigsfilmer och säkert andra saker oxå men som vanligt så kommer jag inte på det.. haha..
Men är mkt för verklighets baserade filmer (även böcker) och mkt drama så många tårar har runnit ner för mina kinder haha! 

Vet inte vad ja ska skriva mer, fråga mig om ni vill ha boktips eller annat.  

<3 Dag 1 - Presentation av mig själv.
<3 Dag 2 – Min första kärlek.
<3Dag 3 – Mina syskon.
<3 Dag 4 – Det här åt jag idag.
<3 Dag 5 – Min kärlek.
<3 Dag 6 – Min dag i detalj.
<3 Dag 7 – Mina bästa vänner. 
<3 Dag 8 – Mina passioner.
<3 Dag 9 – En perfekt helg för mig.
<3 Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
<3 Dag 11 – Mitt arbete.
<3 Dag 12 – I min handväska.
<3 Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i.
<3 Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
<3 Dag 15 – Mina drömmar.
<3 Dag 16 – Fula ovanor.
<3 Dag 17 – Min favoritresa.
<3 Dag 18 – Min bästa födelsedag.
<3 Dag 19 – Något jag saknar.
<3 Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
<3 Dag 21 – Min önskelista.
<3 Dag 22 – Det här upprör mig.
<3 Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
<3 Dag 24 – Det här får mig att gråta.
<3 Dag 25 – Min skoltid.
<3 Dag 26 – Mina rädslor.
<3 Dag 27 – Min favoritplats.
<3 Dag 28 – Mina favoritskor.
<3 Dag 29 – Mina ambitioner.
<3 Dag 30 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar