Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 20 mars 2011

15.

Mina drömmar!

Ja, vad har man för drömmar egentligen? jag är en som vill ta en dag i taget men ändå så har man så mkt andra saker man ser fram emot eller längtar efter. Men ändå så drömmer man om massa saker som man vill lyckas med eller vill göra. 
Några saker som jag ser fram emot är väl Thailand i september och det drömmer jag väl om att det ska gå lite fortare än vad det gör.. det är ju ändå lite lite mindre än 6 månader kvar iaf.. 
Men nu handlar inte detta inlägg om saker jag ser fram emot. 

Drömmer gör jag om mycket. Inredning av lägenheten till exempel. Jag skulle vilja göra så mkt, men pengarna håller mig borta. Men där kanske man ska ta en dag i taget, eller hur?
Annars så drömmer jag oxå att nå min målvikt.Just nu kämpar jag med min vikt nedgång utan att skriva det här, och jag har nästan nått halva mitt mål. Och det är jag nöjd med. 
Men i övrigt så är väl drömmarna att köpa ett hus med en tomt där jag kan ha ett stort växthus som jag kan ha hur mkt saker som helst i.. Men även så drömmer jag lite om att bli fru, konstigt nog eftersom jag alltid har sagt att ja inte vill gifta mig. Men nu känns det så jävla rätt, så fru ska ja bli någon dag i mitt liv. 
Något jag inte drömmer om är väl barn, dom kommer när dom kommer, man kan ju inte drömma om att bli redo liksom för det kommer när det kommer. 
Vet inte riktigt vad ja drömmer om annars, för jag vill helst inte ha så stora drömmar. För ifall dom inte blir sanna så står man där och blir sårad och det är inget som man vill.. 
Alla drömmer ju om att vinna pengar på en triss lott eller någe och visst det gör jag med, men de har ju aldrig hänt än så länge så.. haha! 

<3 Dag 1 - Presentation av mig själv.
<3 Dag 2 – Min första kärlek.
<3Dag 3 – Mina syskon.
<3 Dag 4 – Det här åt jag idag.
<3 Dag 5 – Min kärlek.
<3 Dag 6 – Min dag i detalj.
<3 Dag 7 – Mina bästa vänner. 
<3 Dag 8 – Mina passioner.
<3 Dag 9 – En perfekt helg för mig.

<3 Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
<3 Dag 11 – Mitt arbete.
<3 Dag 12 – I min handväska.
<3 Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i.
<3 Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
<3 Dag 15 – Mina drömmar.
<3 Dag 16 – Fula ovanor.
<3 Dag 17 – Min favoritresa.
<3 Dag 18 – Min bästa födelsedag.
<3 Dag 19 – Något jag saknar.
<3 Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
<3 Dag 21 – Min önskelista.
<3 Dag 22 – Det här upprör mig.
<3 Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
<3 Dag 24 – Det här får mig att gråta.
<3 Dag 25 – Min skoltid.
<3 Dag 26 – Mina rädslor.
<3 Dag 27 – Min favoritplats.
<3 Dag 28 – Mina favoritskor.
<3 Dag 29 – Mina ambitioner.
<3 Dag 30 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..

1 kommentar:

  1. Åh, jag vill också ha ett hus med stor trädgård och växthus så man kan odla en massa :)

    SvaraRadera