Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 28 januari 2011

Äntligen helg..

Sitter och väntar på att handbollen ska börja..
En otroligt spännande match vill ja lova..

Har verkligen haft en bra dag idag. Åkte och klippte och slinga håret tidigt imorse hos Sandra och när jag var klar gick jag en snabbis förbi Josse och prinsessan. Vi satt o snacka skit innan dom skulle iväg till bvc. Så då gick jag till Mimmi för att kolla hur hon mådde. Men det var skönt att se att hon mådde bättre idag än vad hon lät som i telefonen igår.
När jag väl kom hem så gick jag och handlade lite grönsaker som jag ska dippa senare och sen hämtade jag ut mina brillor. Sen har jag oxå betalat mina räkningar och betalat handpenningen på resan till Thailand.

Bejbi sitter och lanar med en kompis så jag ligger i soffan och latar mig. Det är mitt kall denna helg!:)
Ska uppdatera lite mer filmer på min film tips flik oxå! :) Fast senare! Och lägger upp en bild på hur mitt hår blev oxå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar