Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 5 december 2010

Lung helg!

har verkligen inte skrivit på ett tag.. fy mig!

Men nu sitter jag här och väntar på att kycklingen i ugnen ska nästan bli kvar så jag kan slänga in potatisen oxå.
Vi ska över till grannen och äta lite..
Umgås på en söndag är aldrig fel.
Det är liksom andra advent idag och det är 18 dagar kvar tills vi åker till Gran Canaria.
Jag räknar ner för varje dag som går..
Det ska bli så skönt att komma iväg. Semester.. riktig semester, det var länge sen jag hade det.
På tal om ingenting så hatar jag detta tangentbord!

Helgen som vart så var det julbord med jobbet i fredags. Det var roligt faktiskt. Alltid roligt att göra någe med sina arbetskamrater.
Men det blev en tidig kväll faktiskt, inte mig emot. Men vaknade med ingen huvudvärk eller någe.. så det är inte alls mig emot.. :) Det är så det ska vara.
Och igår så låg och och mannen och kollade på tre filmer hemma och sen gick vi över till grannen och kollade på en fjärde.. En lung helg med andra ord.
Idag har jag kollat på två filmer och sen inte gjort mkt mer än tatt mig in i duschen! :)
Nu är det bara maten och sällskapet kvar sen är helgen slut!
En ny arbetsvecka börjar imorn!

Fast bästa med helgen var nog att i fredags så åkte jag till Ikea med Mimmi och Mattias.
har nog aldrig i mitt liv skrattat så mkt eller så minns jag helt enkelt inte när jag skrattade så där mkt som vi gjorde! Men fick med mig hem lite av varje, inge onödigt faktiskt! Inte vad jag tycker iaf! Men blev lite nya bestick, ljus, ljus, ljus, resenecisär (ingen aning hur de stavas), lakarn och dörrmatta och glas! Tack för en underbar tripp till Ikea och tack för att jag fick följa med!
Sen drog vi till Heron City och åt på pizza hut! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar