Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 29 november 2010

Underbara måndag!

Idag är det måndag igen och det är verkligen en tok vacker dag ute.. solen skiner och det glittrar i snön.. Kan det bli en bättre start på dagen? Nää tror inte det, det ända som är negativt är att kaffet är slut hemma så måste springa ner till Konsum och handla kaffe och en diskborste för den verkar ha fått fötter här hemma. Men måste ändå handla lite till så lika bra att få de gjort innan jobbet.. Igår var det kalas för min man här hemma. Familj från bådas sidor kom och fikade hembakt och snackade skit! Skit trevligt!
I lördags blev det verkligen mkt shopping. Till och med lite för mkt eller de kan det ju aldrig bli.. haha! Men köpte iaf en ny handväska, nya party skor, ett par jenas, en kofta, en sjal, ett linne, 5 böcker, två tunikor, en klänning, ett halsband.. haha är säkert någe mer som jag inte kommer på just nu.. Men det var en lyckad shopping iaf.
Blev ett glas rött på Sylvia innan jag gick till tåget hem sen..
I lördags så var det fest här hemma. Eller iaf förfest. Men det var mkt trevligt faktiskt. Sen gick vi ut och det var lika trevligt ute.. även om man kände sig som en gammal tant men ändå som arton igen..
Nää kanske lika bra att springa ner till Konsum så man får någe gjort innan jag ska till jobbet..

Jessica, han var lite trött. Men han går att lura iväg om man mutar han.. så jag kanske inte riktigt tvingade han att spela tv spel.. haha! Men de lät bra, eller hur?

B, jag är riktigt händig i köket. Köket är ju kärringens plats att vara! Eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar