Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 27 november 2010

baka en kaka och låt den smaka!

Nu har vi bakat som bara den..
team work säger jag bara.. :)
Men fick ihop två sorters kakor av tre st.. så jag känner mig duktig. Och det gör säkert Anette oxå.
Det hoppas jag iaf, hon har ju vart skit duktig och fått mig att måla klart köket plus att hon hjälpte till och så har hon hjälpt mig att baka oxå. Hon är verkligen en flitig liten flicka! :)

Snart kommer min man hem. Han tvingade vi iväg till en kompis för att spela tv-spel även om dom hamnade i bowlinghallen sen..

Längtar tills imorn. Även om kl är efter midnatt så har jag ju inte sovit..
Ska träffa min mamma och min lilla syster för shopping imorn.. Det kommer verkligen bli hur jävla kul som helst.. En tjej dag helt enkelt.. Underbart!!

Får helt enkelt berätta imorn vad jag har shoppat!

2 kommentarer:

  1. var du tvungen att TVINGA Klas att spela tv-spel?! mår han dåligt? är han sjuk? :)

    SvaraRadera
  2. du verkar händig i köket.. :D /B

    SvaraRadera