Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 22 oktober 2010

Vem fan beställde snö och probelm?

Vad är det jag ser utanför fönstret då? Joo hur mkt mkt som helst med SNÖ!
Vem fan beställde det?
Så roligt är det inte. Speciellt inte när det kommer hur mkt som helst.
Var verkligen en nära döden upplevelse när jag åkte från jobbet.. Jobbade 14,30-06,00 så från att åka till jobbet med solbrillorna på och till att sopa bort nästan sex centimeter snö från bilen.
Helt otroligt.. Men åter till min hemresa från jobbet..
Stod och sopa bort all den snö som låg på bilen i låga skor och en vante innan jag hittade min borste och sen var det bara att äventryra sig mot Johans hem. Det blev en del skratt eftersom jag inte fick fäste och bara kom framåt någon decimeter i taget.. haha!
Men när jag väl hade släppt av han så fick jag nästan inte stopp på bilen i korsningen och var på håret att jag nästan krocka med en buss.. Och sen var de bara att åka i 20 kilometer i timman genom stan och försöka stanna i korsningar och rondeller.. men usch, de där gör jag inte om.
Och det tråkiga är ju att mina vinterdäck är i Eskilstuna och jag måste till Eskilstuna idag..
Plus att jag ska lämna katten idag.. så vi får se hur min dags-framtid ser ut.. :(
Är så mkt som jag måste göra idag..
Blev inte en så bra dag för mig..
Snö är fint att titta på med ställer fan bara till besvär.

Nu ska ja strax lägga mig i sängen och kolla på film så att jag somnar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar