Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 24 oktober 2010

Spännande!?

Jag som trodde det skulle vara snö och oväder ute idag..
Det var det jag oroade mig över i går när jag gick och la mig.
Men när jag vakande och tittade ut genom köksfönstret så icke, det regnar ju faktiskt.
Så inte behöver jag gå till jobbet..
Jobbar mellan 8-16 idag. Känns skönt att börja veckan en dag tidigare.
Då kanske man inte är så seg att gå upp ur sängen imorn eftersom jag gick upp tidigt idag med.
Men så ska jag komma i säng tidigt ikväll oxå..

Helgen i övrigt har vart helt okej.
Åkte till mormor i fredags. Halt och jävligt, men jag kom fram iaf.
Satt och myste lite vid köksbordet och åt piroger och snackade skit.
Alltid roligt att snacka skit med mormor, hon är rolig hon.
Sen så gick jag och la mig och kolla på tv i gäst stugan. Hade lite svårt att somna, men efter många om o men så sov jag som en gris..
Lördagen kom och jag skulle ställa ut på en hantverksmässa som mormor hade tjatat på mig att göra. Och det gick bra, många gick och beundrade mina bilder. Mormor var visserligen den enda som köpte en tavla. Men de gjorde inget alls.
Sen åkte jag hem för att göra min lilla familj klar och sen åkte vi ut till Jessica och Tommy.
Mirandas nya hem..
Det gick bra, så länge som vi var där så var det inte så mkt fräsande och inget slagsmål.
Hon kommer få det skit bra där faktiskt. Det är jag helt säker på..
Blev en tung hemresa.
Saknar henne jätte mycket. Men ska åka ut till henne i veckan, om vädret tillåter mig.

Nää nu blir det att borsta tanden och sen dra mig till min arbetsdag som väntar..
Kanske håller saknaden efter min lilla prinsessa borta ett tag iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar