Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 7 september 2010

Underbar sol-tisdag!

Jag blir bara snorigare och snorigare..
Mannen min måste verkligen köpa näs-spray åt mig idag..
Så för min del blir de lunch nu och sen ett stort glas thé och en alvedon så ja orkar jobba!

Har lax i ugnen så de blir potatismos med spenat till! Mumms!

två dagar kvar till kryssningen, ja måste vara kry tills dess. Det har jag lovat Anna! :)

Älskar den blåa himlen ute. Den är sommar blå i färgen och det är riktigt varmt ute.. :)
Nästan sommar! Undra om den kom tillbaka en liten sväng.. :)
Nää dags för käk annat små fix..

1 kommentar:

  1. härlig blogg du har,krya på dig fort vetja:))tips:köp rå ingefära,superbra....starkt.ta små bitar som halstabletter.Vips.....=fort frisk/kram

    SvaraRadera