Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 6 september 2010

Hur kommer det säg?

Vakna upp och verkligen kände att ja inte ville vakna..
snoret hängde mellan näsan och kudden och hostade som en tok..
Är de min tur nu? Varför har ja förtjänat att bli så här? Det är inte alls länge sen ja var förkyld..
Men men, de ska inte stoppa mig att göra massa roliga saker som att jobba och fixa hemma..
Fast idag blir de nog inge fixa hemma. Tänkte att jag skulle slänga mig i soffan och glo på en film innan jag ska duscha o slänga i mig en lätt lunch innan jobbet.
Fast ja vet inte vilken film..
Får nog blunda och ta en bara..

Visst blev de fint i bokhyllanförresten? Jag gillar det skarpt, fast jag vet ju att det inte är alla mina böcker så det blir nog att köpa en ny hylla när lönen kommer igen..
Fast då ska ja köpa den som är en storlek större.. :)
Kan slänga upp en bild lite senare på hur de ser ut med fotöljen oxå..
Haha jag vet att jag kommer få bo där inne! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar