Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 16 september 2010

Hostar som en galning!

Det verkar ju aldrig ge sej..
vaknade runt klockan 05,50 men gick inte upp förrän efter kl sex iaf..
Har fått en sån slemhosta så de jag inte hostar upp fastnar och ja kan knappt andas..
Det var till och med så att Mimmi hörde de när vi pratade i telefonen igår..
Och somna trodde jag att jag aldrig skulle göra i natt.. Men fick i alla fall ca 3 timmars sömn så ja ska väl kanske inte klaga..
Det är ju alltid någe.
Min man ska springa ner till apoteket sen när han vaknar.
Då får han köpa någe slemlösande.. skulle ju verkligen behöva ha en propplösare..
Men hjälper inte det här så blir de vårdcentralen!
Men det som är mest jobbigt är att de verkligen känns som att mina inälvor kommer upp när jag hostar och sen hostar ja så mkt så ja har fått ont i huvudet och ryggen..
Livet är bra underligt ibland!

nää ska försöka igen! Vila/sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar