Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 13 september 2010

Attjhoooooo!

Sitter i soffan och pratar med Mimmi i luren och kollar på de där programmet "Lite sällskap"
Så vi diskuterar lite av vårat nya liv. :)
För det går ju verkligen bra för oss. Så det är så j***a skönt!
pratar oxå om vad vi ska köpa för kläder och annat..

Ja har ju inte direkt bloggat på ett par dagar. Iaf inte skrivit speciellt mycket.
Men har ju iaf var på kryssning och firat min syster som fyllt 20 år.. :)
Inte direkt för att jag vet vad jag ska skriva om helgen men det har vart roligt..

Sitter och snorar som aldrig förr.. varför går det aldrig över?
Det enda jag gör är snyter mig, nyser och dricker thé hela tiden..
Va fan ska ja göra för att jag ska bli bättre?? blir så arg!

1 kommentar: