Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 30 augusti 2010

måndag en härlig måndag helt enkelt

Åhh snart är måndagen slut. Det känns rätt skönt. Då är man inne på rätt spår denna vecka.
Och det är aldrig fel.
Hela dagen har vart ett helt slummer.. :) haha.. var tufft att gå upp ur sängen imorse. Men jag kom upp och for iväg till jobbet. På jobbet gick tiden skit fort..
Johan hjälpte mig upp med min fotölj som jag köpte igår på IKEA! :) och så har jag monterat en hylla till badrummet oxå. Och sen så har jag spenderat tid med Jessica oxå.. Känns som jag fått en del gjort ändå. Fast kanske skulle gjort ännu mer, men kände att jag förtjänade lite vila..
Nu ska ja strax ta ett glad thé och sen duscha!

På tal om ingenting alls, jag blev helt plösligt skit snorig.. Undra vart det kom ifrån.
Var inte det på dan eller någe, men helt plötsligt runt åtta snåret så blev ja jätte täppt i näsan..
Och även om ja var hel täppt så rann de som tusan ner för överläppen. Så det blir nog att sova med snorpapper i handen!

imorn blir det till att åka till pappa med mitt usb-modem och sen ska ja och Mimmi till IKEA i Västerås. Dom hade inte min bokhylla (IGEN!) på Kungenskurva och jag orkade verkligen inte ställa mig i kön igen! Men det blev en del annat igår.. Men bara vettiga saker, känns som jag har slutat köpa dom där onödiga sakerna på IKEA. Känns rätt skönt det med..
Nää nu är klockan jätte mkt, hopp in i duschen, dricka thé och ringa Mimmi och sen sova!

Dagens : Volbeat-Fallen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar