Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 14 augusti 2010

kort men intensivt

jag har verkligen inte skrivit ett normalt inlägg på hur jävla länge som helst..
Vet inte riktigt varför, har liksom inte haft någe att skriva om eller så bara ingen ork..
Men nu så kanske jag kan komma igång igen..
Även om jag har jobbat så mkt som jag har gjort nu så ska ja inte glömma bort bloggen..

Hmm en uppdatering då?
Vet inte vad jag ska skriva, barn har kommit till världen och jag har fyllt 25 år. Det är nog det som hänt på sista tiden. Har inte direkt hunnit med så mkt annat än det och jobbet tror jag.
Sitter och väntar för fullt på att en till unge ska komma till världen. Och det hoppas jag att den gör snart. Eller hur Josse?

Just nu sitter jag här, i data stolen och sitter för facebook som alla andra kvällar.. haha.
Nää men funderar på att lägga mig rak-lång i soffan och glo på någon rulle. Har inte bestämt mig vilken än, men det kommer nog!

Fan jag är 25 år nu! Snart 50 och en fjärde-del till 100. Ett under i överlevnad skulle jag kunna uttrycka mig. Jag ska liksom bli hundra har jag bestämt.. haha!
Nää soffan ropar, kanske ska ta en delicato-boll med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar